АЛМАТЫ ҚАЛАСЫ
ШЖҚ «№16 қалалық емхана» МКК
СТРАТЕГИЯЛЫҚ ЖОСПАРЫ
МАЗМҰНЫ
1. Стратегияны қалыптастыру 3
o Миссиясы 3
o Мақсаты 3
o Пайымдауы 3
o Корпоративтік этикалық құндылықтар 3
2. Ағымдағы жағдайдың талдауы 5
2.1 Сыртқы ортаның талдауы 5
2.2. Тікелей орта факторларын талдау 8
2.3. Ішкі орта факторларын талдау 9
2.4. SWOT-талдау 11
3. Стратегиялық бағыттар, стратегиялық мақсаттар мен міндеттерді анықтау 14
3.1.Стратегиялық бағыт 1. Денсаулық сақтау жүйесінің тиімділігін арттыру 14
3.2.Стратегиялық бағыт2. Халықтың денсаулығын нығайту 16
3.3. Стратегиялық бағыт3 Дәрігерлік-мейірбикелік құрам мен қызметкерлерді дамыту 20
3.4.Стратегиялық бағыт4. Пациенттердің қанағаттануы 22
3.5.Стратегиялық бағыт5. Емхананың инфрақұрылымын дамыту 24
4. Ресурстар 25
1 тарау.
1.1. Миссиясы
Профилактикалық, әлеуметтік бағыттағы МСАК-ты басым дамытуға негізделген сапалы, қолжетімді медициналық көмекке пациенттердің қажеттілігін қанағаттандыру
1.2.Мақсаты
Қызмет көрсетілетін тұрғындардың денсаулығын сақтау және одан әрі нығайту
1.3. Пайымдауы
Халыққа тиімді жұмыс істейтін және қажеттіліктеріне сәйкес келетін қала халқының денсаулығын сақтау жүйесін құру, қаланың тұрақты санитариялық-гигиеналық және эпидемиялық салауаттылығын қамтамасыз ету, қала халқының өз денсаулығын нығайтуы үшін ортақ жауапкершілігін арттыру.
1.4. Корпоративтік этикалық құндылықтар:
* Кәсіпқойлық.
Медициналық қызметтердің жоғары сапасы, ең жоғары әлемдік стандарттарға сәйкестігі, ауруға емес, әрбір пациентке кешенді көзқарас. «Ауруды емес, науқасты емде" - біздің ұранымыз. Бұл жай ғана сөз емес-біздің өмір салтымыз. Біздің ұжымды - медициналық нарықтағы ең кәсіби ұжым деп сеніммен айта аламыз.
* Дәстүрлерге адалдық.
Әрбір пациентке жеке көзқарас, көп жылдық тәжірибе, емдеу медицинасынан профилактикалық медицинаға көшу, емханада қалыптасқан ерекше атмосфера, ең алдымен біздің пациенттеріміздің мүдделерін сақтау - біздің кәсіби қызметіміздің іргетасы болып табылатын құндылықтар.
* Жауапкершілік.
Адамзат игілігі үшін жұмыс істеу-халықтың денсаулығын сақтау және жақсарту, өмір сапасын арттыру; біз өмір сүретін және жұмыс істейтін қоғамдастықтарды қолдау; қоғам қажеттіліктерін өзгертуге жауап беруге ұмтылу.
* Құпиялылық.
Дәрігерге сенілген жеке құпия бола отырып, дәрігерлік құпия кәсіби құпияға жатады. Біздің пациенттерімізге медициналық құпияны қатаң сақтауға емхананың барлық қызметкерлері кепілдік береді.
- Үздіксіз даму
Нәтижесінде №16 қалалық емхана жаңа сапалы деңгейге көтерілетін барлық үдерістердің бағытталатын, заңды дамуы.
- Әдептілік
Берік моральдық принциптерге және этикалық нормаларға сүйеніп,өзіне, клиенттерге, серіктестерге, әріптестерге қатысты дәйекті және адал ұстанымға бейілділік.
- Белсенділік
Бастама көрсету, қоғамның қажеттілігін болжау, жаңа трендтер жасау және озық жұмыс жасау.
2 тарау. Ағымдағы жағдайдың талдауы
2.1.Сыртқы ортаны талдау:
Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау саласын дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған "Денсаулық" мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде денсаулық сақтау саласында медициналық білім беруді жаңғырту, инновациялар мен медицина ғылымын дамыту және қоғамдық денсаулық сақтауды дамыту бағытында халықтың қоғамдық денсаулық сақтау қызметін қалыптастыру бағытында халықтың денсаулығын сақтау негізі ретінде қоғамдық денсаулық сақтауды дамыту бағытында адам ресурстарын басқарудың тиімділігін арттыру, сектораралық өзара іс-қимылды дамыту, МСАК жаңғырту және басым дамыту негізінде пациенттің мұқтаждығы төңірегінде барлық денсаулық сақтау қызметтерінің интеграциясы қарастырылған.
МСАК жаңғырту және басым дамыту негізінде пациенттің мұқтаждығы төңірегінде барлық денсаулық сақтау қызметтерін ықпалдастыру.
МСАК оның көлденең (амбулаториялық - емханалық) және тік (психиатриялық, наркологиялық, туберкулезге қарсы, онкологиялық және т.б.) бейінді қызметтермен өзара іс-қимылының өзгеруімен халыққа медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру жүйесінде орталық буын қызметі болады.
Тегін амбулаториялық емдеу үшін дәрілік заттардың тізбесін кезең-кезеңмен ұлғайту мүмкіндігімен МСАК деңгейінде медициналық көмек кеңейтілетін болады. Жоспарлы мамандандырылған көмек МСАК бекітілген халықтың қажеттілігіне байланысты болады, оңалту және ұзақ күтім қызметі, оның ішінде жеке секторды тарта отырып, дамитын болады.
Көлік медицинасын, оның ішінде санитарлық авиацияны, жедел медициналық көмек пен телемедицинаны одан әрі дамыту жүзеге асырылатын болады.
Көрсетілген іс-шаралардың негізі медициналық қызметтерді тұтынуды тиімді басқару болады.
Дәлелді медицинаға, ғылыми әзірлемелерге негізделген медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру стандарттарын, клиникалық хаттамаларды жетілдіру және енгізу жалғасуда.
МСАК жаңғырту және басым дамыту.
МСАК одан әрі дамыту бастапқы буында әмбебап, интеграцияланған, әлеуметтік бағдарланған, қолжетімді және сапалы медициналық көмекті дамытуға бағытталған шараларды тереңдетуді көздейді.
Алғашқы медициналық көмектің әмбебаптығы әрбір жас кезеңінде ағзаның ерекшеліктерін ескере отырып, оның өмір бойы адамның денсаулығын бақылауды көздейтін қызмет көрсетудің отбасылық қағидаттарына одан әрі көшу есебінен қамтамасыз етілетін болады.
Отбасылық қағидат әр отбасының қажеттілігіне қарай профилактикалық, диагностикалық, емдеу, Оңалту және сауықтыру іс-шараларын, паллиативтік көмек пен үйде күтім жасауды ұсынады.
МСАК жұмысының басымдығы ана мен бала денсаулығын нығайту болып қала береді. МСАК әр түрлі аурулар кезінде медициналық көмекті, оның ішінде перинаталдық көмекті аймақтандыру бағдарламаларының базалық деңгейіне айналады. Геронтологиялық көмекті дамыту жалғастырылатын болады.
Медициналық көмек көрсетудің сабақтастығын қамтамасыз ету мақсатында МСАК-тың басқа деңгейлермен және денсаулық сақтау қызметтерімен толық интеграциялануы қамтамасыз етілетін болады.
Медициналық көмек көрсетудің тиісті стандарттарын жетілдіру, оның толықтығы мен сабақтастығын қамтамасыз ету жөніндегі жұмыс жалғастырылады. МСАК қызметкерлерінің орталық үйлестіруші рөлі кезінде барлық деңгейлердегі диагностика мен емдеу және мониторинг хаттамалары негізінде ауруларды ықпалдастыра басқару бағдарламасы (АББ) енгізілетін болады. Бұл үшін үш ауру (артериялық гипертензия, қант диабеті, қан айналымының созылмалы жеткіліксіздігі) бойынша АББ барлық өңірлерде енгізілетін болады. Бұл ретте түпкілікті нәтиже үшін МСАК қаржылық ынталандыру тетігіндегі индикаторлар жүйесі жетілдірілетін болады. Бұл акценттерді ауруларды ерте анықтауға және емдеуге көшіру, асқынулар жиілігін төмендету және емдеуге жатқызу деңгейін қысқарту, тиімді медициналық-әлеуметтік оңалту жүргізу үшін ынталандырады.
МСАК-тың әлеуметтік бағдарлануы МСАК жұмысының, әлеуметтік қорғау және қоғамдық денсаулық сақтау қызметтерінің интеграциясы, халықтың денсаулығын сақтау жөніндегі сектораралық өзара іс-қимыл шеңберіндегі іс-шараларға бастапқы буын мамандарын белсенді тарту есебінен қамтамасыз етілетін болады.
Тиісінше МСАК психологты, әлеуметтік қызметкерлерді, медбикелерді, фельдшерлерді, акушерлерді және қосалқы персоналды тарта отырып, кешенді медициналық және әлеуметтік қызметтер көрсетуді қамтитын бастапқы медициналық-әлеуметтік көмек қызметі ретінде қаралатын болады. Әлеуметтік қорғау органдарымен өзара іс-қимылда Әлеуметтік және психологиялық қолдау мен мультипрофильді патронаж қамтамасыз етілетін болады.
МСАК кадрлық әлеуетін дамыту, Денсаулық сақтау жүйесінде МСАК басымдығын, тиімділігі мен тартымдылығын қамтамасыз ету үшін лауазымдық нұсқаулықтар мен біліктілік талаптарын оңтайландыру жөніндегі іс-шаралар жүргізілетін болады.
Жоғары білімнің жаңа мемлекеттік стандарттары бойынша ЖТД даярлау қазіргі заманғы білімді, практикалық, коммуникативтік дағдыларды және командада жұмыс істей алатын кең бейінді мамандарды қалыптастыру негіздерін қалыптастырады. Бұл ретте балалар жасындағы ауруларды алдын алу, диагностикалау және емдеу бойынша ЖТД теориялық және практикалық оқыту күшейтілетін болады.
МСАК-ты дамыту шеңберінде пациенттерді бақылау, созылмалы ауруларды басқару, сондай-ақ пациенттерге үйде қызмет көрсету жөніндегі кейбір функциялар кезең-кезеңімен жалпы дәрігерлік практиканың арнайы дайындалған мейірбикелеріне берілетін болады.
Саяси сала біздің ұйымға үлкен және негізгі әсер етеді, өйткені біздің емхана ШЖҚ МКК болып табылады. Барлық муниципалдық және мемлекеттік мекемелер сияқты біздің емхана денсаулық сақтау министрлігіне бағынады,ол өз кезегінде азаматтардың білікті медициналық қызмет көрсету құқығын сақтауды қамтамасыз етумен айналысады. Сондай-ақ, саясат заңнамалық базаны қалыптастыруға, билік пен басқару органдарында Денсаулық сақтау мүдделерін қолдауға ықпал етеді.
Экономика саясатпен қатар күшті әсер етеді. Ең алдымен доллар мен еуроның тұрақты емес бағамы, ол теріс әсер береді. Шетелдерден біздің емханаларда жеткізілетін дәрі – дәрмектер мен жабдықтардың бағасы валюта бағамына байланысты, бұл біздің еліміздің бюджетіне кері әсер етеді.
Социум: қалалық емханалардың негізгі келушілері-зейнеткерлер. Бұл, әдетте, орта және жас жастағы адамдар аз ауырады, ал егер жүгінсе де, көбіне алдын алу көмегін алуға байланысты келеді.
Сондай-ақ, емханаға бару маусым факторына байланысты екеніне назар аударады. Көбінесе адамдар күзде және көктемде дәрігерлерге жүгінеді.
Технологиялар: медицинаға, басқа да көптеген салалар сияқты ҒТП негізгі әсер етеді. Ғылыми – техникалық прогрестің арқасында Қазақстанда жаңа жабдықтар, жаңа дәрі-дәрмектер, сондай-ақ басқа деңгейде күрделі операциялар жүргізу мүмкіндігі пайда болады, бұл көптеген адамдардың өмірін құтқарады. Осының барлығы біздің дәрігерлер жұмысының сапасы мен тиімділігін жақсартуға, пациенттердің де, дәрігерлердің де қанағаттанушылығын арттыруға, сондай-ақ өндірісті автоматтандыруға мүмкіндік береді, бұл дәрігерлердің жұмысын бірнеше есе жеңілдетеді.
Бүкіл әлемдегі адамдардың денсаулығы мен жалпы жай-күйіне ауа райы, климат, магниттік дауыл және бізді қоршаған ортаның жалпы жай-күйі әсер ететінін атап өткен жөн.
2.2.Тікелей орта факторларын талдау
Пациенттер-Алматы қ. ДСБ Бостандық ауданының тұрғындарын қайта бөлу туралы №213 бұйрығына сәйкес, №16 ҚЕ 2017 ж.наурыз айында Бостандық ауданынан 10000 халықты №3 ҚЕ тапсырды. Алайда, жыл ішінде №16 ҚЕ-ға 3000 адам тіркелген, осылайша 2016ж. салыстырғанда 7000 адам азайды. Осыған байланысты емханада қаржыландыру 60 млн.теңгеден астам азайды (өйткені қаржыландыру бекітілген халықтың электрондық тіркеліміне сәйкес факт бойынша жүзеге асырылады). Бұл емхананың қаржылық жағдайына әсер етті, себебі емхана шығындары азайған жоқ, 01.11.2017 ж.жағдай бойынша КДУ және т. б. шығыстардың ұлғаюына байланысты емханада 60120 адам тіркелген.
Дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету – бекітілген халықтыдәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2011 жылғы 4 қарашадағы № 786 «Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемінің шеңберінде амбулаториялық деңгейде белгілі бір аурулары (жай-күйі) бар халықты тегін қамтамасыз ету үшін дәрілік заттардың және медициналық мақсаттағы бұйымдардың және мамандандырылған емдік өнімдердің тізбесін бекіту туралы» бұйрығына сәйкес жүргізіледі
Күндізгі стационар мен үйдегі стационар үшін дәрілік препараттар СҚ-Фармация бірыңғай дистрибьюторынан сатып алынады.
Осы қызмет түріне бөлінген мемлекеттік тапсырыс санының артуы есебінен пациенттерді үйдегі стационарлармен және күндізгі стационармен қамтамасыз ету бойынша оң динамика байқалады.
Бәсекелестік-қалалық бюджеттік емханалардың бәсекелестері, өздерінің бірқатар артықшылықтары бар, бірақ барлығына қол жетімді емес жеке клиникалар болып қалады. Қалада бірқатар жеке меншік клиникалар бар, олар біздің ұйымымызға тікелей бәсекелестік жасайды, мысалы Сұңқар, Тау-Сұңқар клиникасы. Онда біздегі сияқты барлық қызметтерді алуға болады, бірақ бұл ретте барлық ұйымдарда үйде қызмет көрсету және патронаж қызметі жоқ.
Мемлекеттік медициналық ұйымдардан №16 ҚЕға тікелей бәсекелестікті №6 ҚЕ және №10 ҚЕ құрайды.
2.3. Ішкі орта факторларын талдау:
* Емхана 1977 жылдың 6 маусымынан бастап жұмыс істейді және Алматы қаласы Әуезов ауданының ірі аралас емханаларының бірі болып табылады
* Қосылмайтын екі (4 және 5 қабатты) корпустан тұрады, жалпы ауданы-3056 кв м., жоспарлы қуаты ауысымына 485 келушіні құрайды, нақты-881.
* Соңғы күрделі жөндеу 2011 – 2012 жылдары жүргізілді.
* Медициналық және фармацевтикалық қызметке, есірткі препараттарын сақтау және шығаруға байланысты қызметке лицензиясы бар
* 2013 жылдан бастап емхана заңды мәртебесін өзгертіп, Алматы қаласы Әкімдігінің 15.04.2013 ж. № 2/350 қаулысына сәйкес шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорын болды.
* Емхана 2016 жылдың қазан айында үш жыл мерзімге аккредиттеуден өтті •
* 2015 жылдың 1 наурызынан бастап емхана толық отбасылық қызмет көрсету түріне көшті, ЖПД учаскелері 100% құрайды.
* 2016 жылдың тамыз айынан бастап емханада Байқау кеңесі құрылды
Емхана қызметі:
1. МСАК көрсету (дәрігерге дейінгі, білікті)
2. КДК көрсету(Мамандандырылған, жоғары мамандандырылған)
3. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 29 тамыздағы № 666 бұйрығына сәйкес бекітілген халықты дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету
4. Халық арасында аурулардың алдын алу және салауатты өмір салтын қалыптастыру туралы түсіндіру жұмыстарын жүргізу;
5. Инфекциялық аурулар ошақтарында санитариялық-эпидемияға қарсы (профилактикалық) іс-шараларды жүргізу;
6. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің м. а. 2009 жылғы 30 қазандағы N 630 бұйрығына сәйкес бекітілген халыққа психологиялық көмек және арнаулы әлеуметтік қызмет көрсету.
7. "Бекітілген халықтың тіркелімі", "ЖЖФЖӘТ", "СБЖ", "АЕК", "ДҚАЖ", "ДНЭТ", "ҚДҰТ", "АИС-емхана", "Емдеуге жатқызу бюросы", "РБЖ" порталын жүргізу.
Ұйымдастыру құрылымы:
1. Әкімшілік
2. Статистикалық бөлімше
3. Жедел бөлімше (тіркеу орны, сүзгі)
4. 1Жалпы практика дәрігерлері бөлімшесі
5. 2 Жалпы практика дәрігерлері бөлімшесі
6. 3 Жалпы практика дәрігерлері бөлімшесі
7. Профилактика және әлеуметтік-психологиялық бөлімше
8. Хирургиялық қызмет бөлімшесі
9. Мамандандырылған медициналық көмек бөлімшесі
10. Әйелдер кеңесі
11. Сәулелік диагностика бөлімшесі
12. Ақылы қызмет көрсету бөлімшесі
Көрсетілетін қызмет түрлері:
1. Медициналық-санитариялық алғашқы көмек: дәрігерге дейінгі, білікті, учаскелік, профилактикалық, ЖПД.
2. Консультациялық-диагностикалық қызметтер: бейінді мамандар ( хирург, офтальмолог, эндокринолог, невролог, кардиолог және т. б.))
3. Диагностика: аспаптық (ЭКГ, рентген, УДЗ, тредмил, холтер және т.б.), қан алу пункті.
4. Стационарды алмастыратын көмек: күндізгі стационар және үйдегі стационар.
Салауатты өмір салтын қалыптастыру, ауруды ерте анықтау және сауықтыру мақсатында тұрғындар арасында профилактикалық медициналық тексерулер жүргізу үшін емханада профилактикалық және әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету бөлімшесі ашылды. Бөлімше құрамында психологтар мен әлеуметтік қызметкерлер жұмыс істейді. Халық арасында әлеуметтік-маңызды аурулардың алдын алу бойынша санитариялық - ағарту жұмыстары белсенді жүргізілуде.
2.4. SWOT-талдау
ШЖҚ «№16 ҚЕ» МКК өз қызметіне талдау жүргізді, күшті жақтары және осалтұстары талданды, осы талдау негізінде қызметтің стратегиялық мақсаттары мен бағыттары анықталды және 2020 жылға дейін оларға қол жеткізу жөніндегі іс-шаралар кешені әзірленді.
SWOT-талдау нәтижелері
STRENGTHS – күшті жақтары
1. Бедел, дәстүр, кәсіпқойлық. 2. Аккредиттеудің болуы. 3. Корпоративтік басқаруды енгізу (Байқау кеңесі) 4. Қосымша табыс мүмкіндігі (ақылы медициналық қызмет көрсету бөлімшесі есебінен). 5. Емхана қызметкерлері мамандандырудан өткен кезде біліктілік деңгейін үнемі арттырады. 6. Емханада ыңғайлы кіреберіс жолдары бар, қызмет көрсету аумағының орталығында орналасқан. 7. Медициналық саладағы технологияларды дамыту тексеру мен емдеу әдістерін кеңейтуге алып келеді. 8. Консультациялық-диагностикалық қызметтердің жақсы дамыған желісі: емханада барлық бейінді мамандар жұмыс істейді, мамандандырылған бөлімшелер бар: хирургия, ММКБ, ӘК. 9. Емханада төсек-орын жалпы желіге және ӘК бөлініп күндізгі стационар жұмыс істейді. қызметтердің осы түріне қаржыландыру көлемі өсу үстінде |
WEAKNESSES – осал тұстары
1. Зертханалық қызметті орталықтандыру 2016ж. қаржы шығындарының 3 есеге өсуіне әкелді. 2. Зерттеудің кейбір түрлерін күнделікті жүргізудің мүмкін еместігі. 3. Жас мамандар санының көптігі. 4. Халықтың регрессивті түрі, бұл көрсеткіштерге әсер етеді. 5. Сыртқы бағыттар есебінен КДҚ тұтынуды ұлғайту қаржылық шығындарды ұлғайтады. 6. Өзара қосылмаған жеке тұрған екі ғимарат, әсіресе қысқы кезеңде кейбір қиындықтар мен шығыстарды құрайды. 7. Ақылы бөлімшенің баяу өсетін табыстары. 8. Медициналық жабдықтардың кейбір түрлерінің болмауы. 9. Дәрігерлер мен мейірбикелердің санаттылығы төмен.
|
OPPURTUNITIES – мүмкіндіктер
1. 2018-2019жж.Жоспарланған ғимараттардың сейсмикалық күшейтілуі нормативтерге сәйкес қайтаөткізуге мүмкіндік береді, өйткені қазіргі уақытта емхана толық көлемде нормативтерге сәйкес келмейді (бастапқыда бұл емхана балалар емханасына арнап салынған). 2. 2020 жылдан бастап ЖММК енгізу МСАК деңгейінде қаржыландыруды ұлғайтуға мүмкіндік береді. 3. 1 тіркелген тұрғынға ЖБШНК ұлғаюы қаржыландыруды ұлғайтуға алып келеді. 4. ҚР Денсаулық сақтау саласын дамытудың "Денсаулық 2020" бағдарламасына сәйкес ҚР Денсаулық сақтау жүйесіндегі МСАК рөлі басым. 5. Медициналық қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша тұрақты жұмыс жүргізілуде. 6. 2018 жылы жедел миокард инфаркты және мидың жедел инсультін бастан өткерген науқастарға баса назар аудара отырып, амбулаториялық оңалту емінің толық курсын жүргізу үшін оңалту бөлімшесін ашу жоспарлануда. 7. Барлық тіркеуден дейін амбулаториялық картаға дейінгі МАЖ жүйесіорнатылған. 2018 жылдың басынан бастап емханада МАЖ жүйесі толық көлемде жұмыс істейтін болады. 8. 0-ден 6 жасқа дейінгі балаларға қызмет көрсететін педиатриялық учаскелерді ашу. 9. Біліктілігін арттырудан өткен, оның ішінде басқа елдерде өткен медицина қызметкерлерінің санын ұдайы ұлғайту.
|
THREATS –қауіптер
1. Болашақта бекітілген халық санының азаюы мүмкін. 2. Халықтың тұрақты көші-қоны. 3. ТМККК шеңберінде қызметтер көрсететін МАСК ұйымдары арасында өсіп келе жатқан бәсекелестік. 4. Елдегі экономикалық жағдайдың нашарлауы бұрын тек ақылы негізде ғана медициналық көмек алған пациенттер ағынының ұлғаюына әкелуі мүмкін, бұл КДҚ, кәсіптік тексеруге және т. б. шығындардың ұлғаюына әкелуі мүмкін. 5. Мотивация болмаған жағдайда білікті кадрлардың кетуі. 6. Білікті кадрлардың кетуі жағдайында көрсетілетін қызметтер сапасының төмендеуі.
|
3 тарау. Стратегиялық бағыттарды, стратегиялық мақсаттар мен міндеттерді анықтау
3.1.Стратегиялық бағыт. 1. Денсаулық сақтау жүйесіні тимділігін арттыру
1.1.мақсат. №16 қалалық емхананы басқару және қаржыландыруды жетілдіру
№ |
Нысаналы индикатордың атауы |
Өлшем бірлігі |
Ақпарат көзі |
жауаптылар |
Факт 2017ж. |
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
Нысаналы индикаторлар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Электрондық денсаулық паспорттарымен қамтамасыз етілген халықтың үлесі |
% |
Статистикалық мәліметтер |
Бас дәрігердің орынбасары |
0 |
10 |
15 |
20 |
25 |
30 |
2 |
ТМККК шеңберіндегі қаржыландыру үлесі |
% |
Қаржылық есептер |
Бас бухгалтер, экономист |
95,9 |
95,8 |
95,7 |
95,6 |
95,5 |
95,4 |
3 |
Ақылы қызметтер үлесі |
% |
Қаржылық есептер |
Бас бухгалтер, экономист |
4,1 |
4,2 |
4,3 |
4,4 |
4,5 |
4,6 |
4 |
Сараланған еңбекақы төлеу |
% |
Қаржылық есептер |
Бас бухгалтер, экономист |
15,6 |
15,7 |
15,8 |
15,9 |
16,0 |
16,1 |
5 |
Кредиторлық қарыз |
Мың теңге |
Қаржылық есептер |
Бас бухгалтер, экономист |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Міндеттер: |
||||||||||
Нәтиже көрсеткіштері |
||||||||||
1 |
МСАК ұйымдарына бекіту науқанын жүргізу |
Адамдар саны |
БХТ |
Бас дәрігердің орынбасары |
60600 |
61000 |
61500 |
62000 |
62500 |
63000 |
2 |
Электрондық паспорттармен қамтамасыз ету бойынша тұрғындармен түсіндіру жұмысы |
бекітілген халық санынан қамту % |
Стат. мәліметтер |
Бас дәрігердің орынбасары |
0 |
10 |
15 |
20 |
25 |
30 |
3 |
ТМККК-ге кірмейтін ақылы қызметтер көрсету спектрін кеңейту |
% |
Қаржылық есептер |
Бас бухгалтер экономист |
95,9 |
96,0 |
96,1 |
96,2 |
96,3 |
96,4 |
4 |
Сараланған жалақы алатын қызметкерлер санын ұлғайту |
% |
Қаржылық есептер |
Бас бухгалтер, экономист |
15,6 |
15,7 |
15,8 |
15,9 |
16,0 |
16,1 |
3.2.Стратегиялық бағыт 2. Халық денсаулығын нығайту
Мақсат 2.1. Қоғамдық денсаулық сақтау
№ |
Нысаналы индикатордың атауы |
Өлшем бірлігі |
Ақпарат көзі |
жауаптылар |
Факт 2017г. |
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
Нысаналы индикаторлар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Жұқпалы және паразиттік аурулармен (57 нозология) сырқаттанушылық көрсеткішін 315,9 деңгейінде ұстау |
100 мың тұрғынға |
Стат. мәліметтер |
Бас дәрігердің орынбасары |
230,5 |
230,0 |
229,5 |
229,3 |
229,0 |
228,8 |
2 |
Туберкулезбен сырқаттанушылықты төмендету |
100 мың тұрғынға |
стат. мәліметтер |
Бас дәрігердің орынбасары |
26,0 |
25,9 |
25,7 |
25,5 |
25,5 |
25,3 |
Міндеттер: |
||||||||||
|
Нәтижелер көрсеткіштері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Халықтың нысаналы топтарын профилактикалық тексерумен қамту |
% |
Стат. мәліметтер |
Бас дәрігердің орынбасары |
93 |
95 |
96 |
97 |
98 |
99 |
2 |
қауіп тобындағы халықты ФГ тексеру |
% |
Стат.мәліметтер |
Бас дәрігердің орынбасары |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
Мақсат 2.2. Профилактика және ауруды басқаруды жетілдіру
№ |
Нысаналы индикатордың атауы |
Өлшем бірлігі |
Ақпарат көзі |
жауаптылар |
Факт 2017г. |
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
Нысаналы индикаторлар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Халықтың жалпы өлім көрсеткіші |
100 мың тұрғынға |
Стат. мәліметтер |
Бас дәрігердің орынбасары |
7,8 |
7,8 |
7,7 |
7,6 |
7,5 |
7,4 |
2 |
Нәрестелер өлімі |
1000 туылғандарға |
Стат. мәліметтер |
Бас дәрігердің орынбасары |
4,4 |
4,3 |
4,2 |
4,1 |
4,0 |
3,9 |
3 |
Ана өлімі |
100 мың тірі туылғандарға |
Стат. мәліметтер |
Бас дәрігердің орынбасары |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
Қан айналымы жүйесінен болған өлім |
100 мың тұрғынға |
Стат. мәліметтер |
Бас дәрігердің орынбасары |
257,4 |
257,0 |
256,5 |
256,0 |
255,5 |
255,0 |
5 |
Қатерлі ісік ауруларынан болған өлім |
100 мың тұрғынға |
Стат. мәліметтер |
Бас дәрігердің орынбасары |
110,9 |
110,7 |
110,5 |
110,3 |
110,1 |
110,0 |
6 |
туберкулезден болған өлім |
100 мың тұрғынға |
Стат. мәліметтер |
Бас дәрігердің орынбасары |
1,6 |
1,6 |
1,5 |
1,4 |
1,4 |
1,3 |
7 |
ҚІ ауруды ерте кезінде анықтау |
% |
Стат. мәліметтер |
Бас дәрігердің орынбасары |
67,0 |
67,3 |
67,5 |
67,7 |
67,7 |
67,9 |
8 |
ҚІ аурулардың 5- жыл өмір сүруі |
% |
Стат. мәліметтер |
Бас дәрігердің орынбасары |
49,6 |
49,9 |
50,0 |
50,2 |
50,5 |
50,8 |
Міндеттер: |
||||||||||
|
Нәтижелер көрсеткіштері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Дәлелді медицина негізінде педиатриялық көмек көрсетудің халықаралық хаттамалары мен стандарттарын енгізу |
% |
Стат. мәліметтер |
Бас дәрігердің орынбасары |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
2 |
Ана, бала өлімінің әрбір жағдайы бойынша сараптама жүргізу |
% |
Саны |
Бас дәрігердің орынбасары |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
3 |
"Д" есебінде тұрған пациенттерді диспансерлік бақылаумен қамту |
% |
Стат. мәліметтер |
Бас дәрігердің орынбасары |
28 |
30 |
35 |
40 |
45 |
50 |
4 |
Қауіпсіз ана болу, тиімді перинаталдық технологиялар бойынша каскадты оқыту және балалар жасындағы ауруларды ықпалдастыра жүргізу |
% |
КБ мәліметтері |
КБ |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
5 |
Әлеуметтік маңызы бар аурулар бойынша оқыту (ҚЖА, онкология, фтизиатрия, ЖИТС және т. б.)) |
% |
КБ мәліметтері |
КБ |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
6 |
Халықтың нысаналы топтарын әлеуметтік маңызы бар ауруларды анықтауға скринингтік зерттеулермен қамту |
% |
Стат. мәліметтер |
Бас дәрігердің орынбасары |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
3.3. Стратегиялық бағыт 3 Дәрігерлік–мейірбикелік құрам мен қызметкерлер
Мақсат 3.1. Кадрлық ресурсты дамыту
№ |
Нысаналы индикатордың атауы |
Өлшем бірлігі |
Ақпарат көзі |
жауаптылар |
|
Факт 2017г. |
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
Нысаналы индикаторлар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Дәрігер мамандардың тапшылығын төмендету |
% |
Кадр қызметінің есебі |
КБ |
|
0,7 |
0,7 |
0,7 |
0,7 |
0,7 |
0,7 |
Міндеттер: |
|||||||||||
Нәтиже көрсеткіштері |
|||||||||||
1 |
Жас түлектер мен жас кадрларды тарту мақсатында медициналық білім беру ұйымдарымен Ашық есік күнін өткізу. |
Күн саны. |
БХТ |
Бас дәрігердің орынбасары |
|
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Мақсат 3.2. Кадрлық әлеуетті дамыту
№ |
Нысаналы индикатордың атауы |
Өлшем бірлігі |
Ақпарат көзі |
жауаптылар |
Факт 2017г. |
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
Нысаналыиндикаторлар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Біліктілікті арттыру және қайта даярлау курстарында медициналық кадрларды оқытумен қамту оның ішінде |
% |
Кадрлық қызмет есебі |
КБ |
|
|
|
|
|
|
|
-дәрігер |
|
|
|
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
|
- медбикелер |
|
|
|
72,3 |
75,0 |
75,6 |
75,8 |
76,0 |
76,5 |
2 |
Біліктілік санаты бар медицина қызметкерлерінің үлес салмағы |
% |
Кадрлық қызмет есебі |
КБ |
|
|
|
|
|
|
|
- дәрігер |
|
|
|
43,3 |
44,0 |
44,5 |
44,8 |
45,0 |
45,5 |
|
- медбикелер |
|
|
|
20,8 |
21,5 |
21,8 |
22,0 |
22,5 |
23,0 |
Міндеттер: |
||||||||||
Нәтижелер көрсеткіштері |
||||||||||
1 |
Медициналық кадрларды ЖБНЫК, бюджеттен тыс және демеушілік қаражат есебінен оқыту |
% |
Кадрлық қызмет есебі |
КБ экономист |
42,7 |
42,8 |
42,9 |
43,0 |
43,5 |
43,8 |
2 |
Санаттар берілетін сертификаттарды алуды бақылау |
% |
Кадрлық қызмет есебі |
КБ |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
3.4.Стратегиялық бағыт 4. Пациенттердің қанағаттануы
№ |
Нысаналыиндикатордың атауы |
Өлшем бірлігі |
Ақпарат көзі |
жауаптылар |
Факт 2017г |
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
Нысаналы индикаторлар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Халықтың медициналық қызмет көрсету сапасына қанағаттану деңгейі |
% |
Сауалнама |
Сарапшы дәрігер |
44 |
44 |
46 |
48 |
50 |
50 |
2 |
Халықтың негізделген шағымдарының саны |
% |
Шағымдарды тіркеу және қарау |
Сарапшы дәрігер |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
Ішкі бақылау қызметтерін жетілдіру – штаттық лауазымдарды жеке тұлғалармен толықтыру |
% |
Кадр қызметінің есебі |
КБ |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
4 |
Пациенттермен жұмыс істеу кезінде персоналдың іс-қимылының регламенттері мен рәсімдерін әзірлеу және енгізу |
% |
СОП |
Бас дәрігердің орынбасары |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
Міндеттер: |
||||||||||
Нәтижелер көрсеткіштері |
||||||||||
1 |
Халыққа қызмет көрсету кезінде этика мен деонтологияны сақтау |
жағдай |
Сәйкессіздік журналы |
Сарапшы дәрігер |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
2 |
Бекітілген рәсімдерге сәйкессіздіктердің болмауы |
жағдай |
Сәйкессіздік журналы |
Сарапшы дәрігер |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
3 |
Регламент пен рәсімдердің орындалуын бақылау |
жағдай |
Сәйкессіздік журналы |
Сарапшы дәрігер |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
3.5.Стратегиялық бағыт 5. Емхана инфрақұрылымын дамыту
Мақсат 5.1. №16 ҚЕ негізгі қызметіні маркетингі
№ |
Нысаналы индикатордың атауы |
Өлшем бірлігі |
Ақпарат көзі |
жауаптылар |
Факт 2017г. |
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
Нысаналы индикаторлар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Медициналық қызметтерге қажеттілікті зерделеу бойынша маркетингтік зерттеулер жүргізу |
саны |
сауалнама |
Бас дәрігердің орынбасары |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
2 |
Емхана имиджін қолдау/ іс-шаралар өткізу |
саны |
|
Бас дәрігердің орынбасары |
115 |
130 |
145 |
150 |
165 |
170 |
Міндеттер: |
||||||||||
Нәтижелер көрсеткіштері |
||||||||||
1 |
Әлеуметтік желілерде жүргізу |
бірлік |
Есеп |
Бас дәрігердің орынбасары |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
2 |
Сайтты белсендендіру |
бірлік |
Есеп |
Бас дәрігердің орынбасары |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
3 |
Сайт Редизайны |
бірлік |
Есеп |
Бас дәрігердің орынбасары |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
4 тарау. Ресурстар
№ |
Ресурстар |
Өлшем бірлік |
Факт ағым.жыл. |
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
Қаржылық барлығы, оның ішінде |
Мың тенге |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БП 052 "БҰДЖ шеңберінде халықты медициналық көмекпен қамтамасыз ету"» Кіші бағдарлама 114 "Аудандық маңызы бар және ауылдың денсаулық сақтау субъектілерінің халыққа медициналық көмек көрсетуі және амбулаториялық - емханалық көмек» |
Мың тенге |
672928,7 |
719959,4 |
770356,5 |
824281,5 |
881981,2 |
943719,9 |
|
БП 052 "БҰДЖ шеңберінде халықты медициналық көмекпен қамтамасыз ету» Кіші бағдарлама 102 Мамандандырылған медициналық көмек көрсету» |
Мың тенге |
45000,8 |
48000,0 |
50000,0 |
52000,0 |
54000,0 |
56000,0 |
|
БП 014-104, 020-011, 022 "халықтың жекелеген санаттарын дәрілік заттармен қамтамасыз ету"» |
Мың тенге |
265921,2 |
272410,5 |
291479,2 |
311882,7 |
333714,4 |
357074,4 |
|
Жергілікті бюджет |
Мың тенге |
3143,5 |
4011,0 |
4011,0 |
4011,0 |
4011,0 |
4011,0 |
|
Бюджеттен тыс қаражат |
Мың тенге |
30600,0 |
30000,0 |
30600,0 |
30800,0 |
31000,0 |
31200,0 |
|
Барлығы |
|
1017594,2 |
1074380,9 |
1146446,7 |
1222975,2 |
1304706,6 |
1392005,3 |
2 |
Адам барлығы, оның ішінде: |
|
|
|
|
|
|
|
|
005 " Мемлекеттік денсаулық сақтау ұйымдары кадрларының біліктілігін арттыру және қайта даярлау» |
Физ.саны |
146 |
150 |
160 |
170 |
180 |
190 |
|
итого |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Материалдық-техникалық барлығы, оның ішінде |
Өлшем бір. |
|
|
|
|
|
|
|
БП-353,033,015,414 "Машиналар, жабдықтар, құрал-саймандар, Өндірістік және шаруашылық мүлікті сатып алу» |
Мың тенге |
37650,0 |
76350,0 |
76740,5 |
76820,7 |
76930,4 |
77012,4 |
|
БАРЛЫҒЫ |
|
1055244,2 |
1150730,9 |
1223187,2 |
1299795,9 |
1381637,0 |
1469017,7 |